Шановні покупці!
У разі, якщо Ви вирішили звернутися до нас з питання обміну / повернення товару належної або неналежної якості, придбаного у нас, просимо ознайомитися з загальними правилами передбаченими Законом України «Про захист прав споживача» від 12.05.1991 № 1023-XII.
Ви зможете обміняти або повернути товар належної / неналежної якості у відділі сертифікатів Супермаркету РОСТ.
Умови обміну / повернення товару належної якості
Стаття 9 Закону України «Про захист прав споживачів» передбачає, що споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.
Обмін товару належної якості провадиться:
Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну та поверненню (Постанова КМУ від 19 березня 1994 року № 172). До таких товарів відносяться: Продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни.
Умови обміну / повернення товару неналежної якості
Стаття 8 Закону України «Про захист прав споживачів» передбачає, що в разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та в строки, встановлені законодавством, має право вимагати:
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та в строки, встановлені законодавством і на підставі обов’язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм виборомвимагати від продавця або виробника:
У разі придбання споживачем непридатного харчового продукту продавець зобов’язаний замінити його на харчовий продукт, який є придатним до споживання, або повернути споживачеві сплачені ним кошти.
Вимоги споживача розглядаються після пред’явлення споживачем розрахункового документа, а щодо товарів, на які встановлено гарантійний строк – технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу.